Svar På Tal - 9 augusti

DATUM: 2011-08-09 / TID: 19:52:29

Anonym om Svar På Tal - Badade:
Men är poolen nergrävd eller är det nån sorts gummi-pool?

Svar;

Ja jag har nergrävd swimingpool. :)

_________________________________________________________________________________

Annasåsen om Nytt Tema! - 80-tal:
Hur får man prat bubblorna att synas i en film? Ville bara fråga det ;) .

Svar;

Om du menar hur man lägger till en pratbubbla i en film så klickar du på den moivestaren i filmen som ska säga något, och sedan "pratbubblan"



Sedan skriver du i pratbubblan vad personen i filmen ska säga. När du skrivit klart klickar du på nästa pil 2 gånger (Det är för att man ska hinna läsa pratbubblan i filmen)

__________________________________________________________________________________

Elin. om Kjedje-mail?:
jag vet inte vad det står i admins vgd ruta kan inte engelska såå bra

Svar; På svenska betydder det Admin skrivit i sin vgd-ruta;

"Skicka in kedjemelj, och tro inte på dom" ;)
__________________________________________________________________________________

Elin. om Svar På Tal - Badade:
hej hur mycket starcoins har du (tacksam för svar)
Svar; Säger jag inte. :P

__________________________________________________________________________________

Felix1000 om Beställ en design av mig?:
jag vill ha en header fast jag kan göra men endå jag gör inte så bra men snälla ! :)

Svar; Okej, klicka på Länken här nedan om vad ska göra för att beställa en design. ;)





Kommentarer
Postat av: Annasåsen

Tack, tack, tack, tack, tack!!!!

2011-08-09 @ 20:41:30
URL: http://panfumimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0