Kjedje-mail?

DATUM: 2011-08-08 / TID: 12:17:28

Ville bara säga att ni inte ska tro på sånt skit, som kjedjemail... Och jag vet att när man inte är v.i.p eller vill ha starconis så gör man det...
Samma sak gäller när man klistrar in saker i forum...
Jag kan erkänna att jag en gång ha gjort detta med forum, och det funkar inte alls! Ni blir själva anklagade! (När jag loggade in senare en gång så kom det upp en ruta med en varning..)
Tänk efter nästa gång;
Vem tjänar på fusket? Jo den ni ska ♥ ens rum och se ens film!

Om ni tror jag snackar skit, kolla admin's vgd-ruta;
PS. Kedjemail som såna här gillar jag ändå ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

BÄST att du tog mig :D:D:D:D:D:D:D

2011-08-08 @ 12:37:00
Postat av: Jonna_sweet<3

Precis, håller med... får MINST 5 såna där dumma kedjemejl per dag! >.<



Det är ju kul med sådana (av den senaste sorten) men om man kopierar KAN man få en sådan där varning, om man har oturen!



Ibland kan man få se skrämselmejl eller sånt på forum, de där med "Jag heter namn, jag är ålder har inga ögon, inga öron och ingen näsa. Blablabla" Och att hon/han kommer och mördar en om man inte skickar vidare!

Sånt är elakt att börja med tycker jag, har själv blivit skrämd och vidarebefodrat det. Men jag förstår att det inte fungerar.



Underbart att ta upp detta i ett inlägg.

Kramar,

Jonna!

2011-08-08 @ 18:38:07
URL: http://mspjonnaas.blogg.se/
Postat av: davi22/StarHanna123/Hanna

det var jag på bilden, okej ska nt läsa de breven, ska ändå sluta msp!

Måste börja om (pga en privat sak), det är nt tråkigt eller så (på msp) ska sluta alla spel jag spelar!!

Läs forfarande min blogg: http://hannas-liv.bloggplatse.se/

2011-08-08 @ 20:25:49
URL: http://hannas-liv.bloggplatsen.se/
Postat av: Elin.

jag vet inte vad det står i admins vgd ruta kan inte engelska såå bra

2011-08-09 @ 17:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0