Beställ en design av mig?

DATUM: 2011-07-31 / TID: 11:14:00

NU har jag tagigt tid att skriva ett inlägg vad en desing av mig kostar! :P

Regler via beställningen;

• Du får räkna med att det kan ta tid innan din desing kommer. (Men du får den ju ändå såklart! ;)
• Jag gör bara desingner till blogg.se
• Beskrivingen på hur din design ska se ut måste vara så jag förstår.
Jag sätter inte in designer åt dig.
• Gör bara MSP-desingner
• Du kan inte säga sedan att du inte vill ha desingen, när jag gör/har gjort den klar.


• Jag gör bara desing nu på sommaren!!
_____________________________________________________________________________________________
"Paket 1" ;

En desing med enfärgad bakrund, 1 bild på din moviestar, vafri text och din bloggadress. ( + dekorationer ;) )
Ett T.e.x;



Pris;

En present från ö-listan, 5 auotgrafer
___________________________________________________________________________________

"Paket 2"

En desing med tonade/dekoerade bakrund, 1-3 bilder bilder från MSP, valfri text och din bloggadress.
Ett t.e.x;



Pris;

2 presenter från ö-listan, 2 autografer

_________________________________________________________________________________

Alla bilder och info hur du vill din desing ska se ut skickar du ett mail till min hotmail-adess;



Ett t.e.x på hur dit mail ungefär ska se ut;






Kommentarer
Postat av: FANNY

OMG du är så cool syster! Så fint du har gjort allt :)

2011-08-01 @ 20:56:36
Postat av: $o$$i$

ja vill int beställa men ja undrar hur man gör en heather?! kan du fösöka säga...

2011-08-03 @ 19:13:51
Postat av: Felix1000

jag vill ha en header fast jag kan göra men endå jag gör inte så bra men snälla ! :)

2011-08-09 @ 14:21:03
Postat av: katy perry<3333 MSP

kan du göra en till mig plizz!?=):);)

2011-09-15 @ 15:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0