Frågestund - Svaren

DATUM: 2011-08-20 / TID: 21:42:00

Nu är det dags att få svar på era frågor från frågestunden! ;)



_________________________________________________________________________________

Postat av: yolanda

1: Vad heter du på msp?
2: Hur länge har du bloggat?
3: När börja du msp?

Svar;
1. eliwn
2. Sen den 1 augusti 2010. (På bloggen www.theeliwn.blogg.se)
3. 11 December 2010, blev gubben registerad på MovieStarPlanet. Men det var inte först våren 2011, som jag började logga in där oftare. (Tyckte det inte alls var kul från början)
_____________________________________________________________________________________________
Postat av: Elin.

Hej! 
1. Hur gammal var du när du skapade din första blogg?
2.Var www.theeliwn.blogg.se din första blogg?
3. Kan du gå in på min blogg www.eiin-.bloggplatsen.se?

Svar;
1. 10 :)
2. Japp
3. Visst, fin blogg! ;)
______________________________________________________________________________________________
Postat av: lizzie_123

1. Vilket typsnitt ärdet dära där det står "Frågestund" och "www.eliwns.blogg.se"

Gör du bilden i pixlr? du är ju bättre än mig^^

2. och hur/vilket verktyg är detnär man ska sudda det så det blir "suddat", som på denna bilden:

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2737028/images/2011/tabilderidatorn2_161490588.png

Inte vit, utom lite dimmigare^^

Svar;
1. Säger jag inte. ;) Bilden är gjord i photoshop.
2. Vertyget i photoshop ser ut såhär;
Men om du inte har photoshop, kan du sudda ut det i pixlr.com , med detta verktyget;
______________________________________________________________________________________________
Postat av: Ellen_2

Hur gammal är du?
Hur många är ni i din familj?
Vem är din bästa vän i MSP?
Vem är din kille i MSP?
Hur många är ni i din klass? Så! Tacksam för svar  // Ellen <3

Svar;
Jag är 11 år.
4 är vi i min familj
Ingen, väntar på svar från Nile3
Justinfotboll99 <3
Kommer inte ihåg. :P
_______________________________________________________________________________________________
Postat av: Fjortizzz_loveboys
kan du göra en header åt mig plzz du får vad som helst

Svar;
Okej, läs bara reglerna och infon här;
http://eliwns.blogg.se/2011/july/bestall-en-desing-av-mig.html#comment
_______________________________________________________________________________________________
Postat av: Astrixan
Vad gillar du att göra på fritiden? ^^
Har du någon top model-bok? (Vilken isf)
Vilken skola går du på? 
Har du en systemkamera?

Det var mina frågor. 
Tack! 

//Astrixan
Svar;
Jag gillar att pyssla, vara med kompisar, teckna, simma, badminton... och m.m :D
Dom Top-Model böcker jag har är doma;
  • Top Stars
  • 2 Design studios
  • 2 "Enkla" block
Säger jag inte, privat fråga. ;)
Nepp. :P
______________________________________________________________________________________________
Postat av: Molly
Hur gör man pil ner? 

Svar;
Om jag ska vara ärlig så vet jag inte, utan jag copierar pilen från någon som har lagt ut den. :blush: Men du kan kopiera denna;

Men du kan Kopiera denna pilen. ;)        ↓

Så! Hoppas ni blev nöjda med era svar! ;)





Kommentarer
Postat av: mollymo

Ok, tack dör svaret ^^

2011-08-20 @ 21:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0