5 Random Facts!

DATUM: 2013-09-29 / TID: 16:19:23

 
1.) Jag använder orden "awesome" och "random" väldigt ofta. :D Speciellt mellan mig och min syrra så används ordet awesome vädligt ofta. x)
2.) Jag är allergisk mot röd chilli (Bara röd) om jag äter det blir jag röd i ansiktet och svullnar lite. (hahah Röd chilli- Rött face ;P)
3.) När jag var liten och chattade och inte "visste" att man bara kunde svara "ok" så sa jag "aha". xP Vilken spännande konversation det måste ha varit... :P
4.) Nu på sistondet har jag börjat gilla att måla mina naglar och göra massa designs och sådant. (Random jag vet, men det är ju trots allt 5 RANDOM facts about me ;))
5.) Jag älskar saker med brittiska/Amerikanska flaggan tryckt på. (Du skulle bara se mitt rum, haha)
 
Lärde ni er något nytt om mig? :) Vill ni ha fler såna här inlägg?? KOMENTERA! :P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0