Tooorsdaaag xP

DATUM: 2012-09-13 / TID: 18:18:00

(Kom inte på någon annan rubrik, men jag brukar ju dra ut på orden xD)

Idag hade vi språkval! :D Men nu under några veckor kommer vi ha "Prova på veckor" Så man får gå 2 veckor med 4 lektioner (tror jag) och testa språken. ;) Jag har redan haft Spanska och har nu Franska. (Så nästa gång blir det TyskaTror jag redan nu vet vad jag ska ta. :P
 

 
Lunch!! - Någon random soppa som inte heller låter särkilt gott... :S (Och smakade inte heller något vidare...) Men som tur får vi PANNKAKOR MED SYLT SOM EFTERÄTT! :thumbup: 
 
 
Hahahah, känner att jag har lagt upp denna bilden rätt mycket innan... :P
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilket språk ska du välja?

2012-09-14 @ 14:35:37
URL: http://hannas-liv.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0