MSP-Omröstning och Apple :'D

DATUM: 2012-09-24 / TID: 18:31:52

Oj många Apple-fans here! ;) <- Och jag är en av dom! :rolleyes:
 
 
Jag tog Apple då eftersom jag har en iPhone 4 vit. ;) Och typ alla Apple's produkter är så coola :cool: 
 
 
Btw, har ni sett den nya iPhone 5? Den har lanserats i U.S.A, och kommer snart till Sverige. Vad tycker ni om den? Jag tycker den är cool, speciellt det med "boarding pass" (Som betyder att den tar fram typ biljetten på telefonen när den känner av att den ska det, hahahaha :P)
 
Vilken tycker ni är snyggast, Svart eller Vit? Jag har själv svårt att bestäma mig! :S Men jag gillar ändå min iPhone 4! :D
 
Oj vad mycket text detta blev xD
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vit

2012-09-25 @ 16:57:31
Postat av: Rebecca

Noo, nokia is da shit XD har en ipod men tkr int om den :d Vit är schnöggare (;

2012-09-28 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0