Selena Gomez VS Justin Bieber VS Miley Cyrus VS Lady Gaga :'P

DATUM: 2012-10-09 / TID: 19:36:49

Åhh, sååå svårt! Alla är ju lika bra! :S 
 
 
Men mitt svar blir SELENA GOMEZ! :D
 
 
När jag skulle googla upp dessa bilder så upptäckte jag att Selena Gomez är ju brunhårig nu! :O (Vad man ser på bilden) Vet faktiskt inte vad jag tycker om det, fast jag tycker hon ska ha det så platt eller kort och halv-lockigt. :) Sedan kom jag på att Miley Cyrus har klippt sig kort hårig och färgat det blont! INTE ALLS SNYGGT, TYCKER JAG! :thumbdown: (Det var darför jag tog en bild när hon hade långt hår, hehe :blush:)
 
Vilken är eran favoritartist? Är ni någon en Beliber? ^^

Kommentarer
Postat av: Elinor

Jag är Beliber! :D

2012-10-10 @ 14:46:41
URL: http://www.elinors.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0