Random sak xD

DATUM: 2012-10-12 / TID: 17:52:21

Hej, tänkte berätta en random sak jag brukar göra! (Och förhoppningsvis ett bra tips till er ^^)
När jag väl får en ide till en ny msp-look brukar jag göra såhär (eller jag gör nu för tiden ALLTID såhär xD)
 
1. Går in i shoppingläget
2. Klär på moviestaren med alla kläder jag ska ha till looken.
3. Print scremar hela looken + alla saker 
4. Sparar bilden 
5. Sparar till looken :P
6. När jag väl har råd letar jag fram bilden, klär på moviestaren looken som det är på bilden.
7. Klickar på "BETALA OCH GÅ" knappen :D
 
Ett t.e.x på en annan look jag har gjort (och köpt)
 
 
Haha har till och med en mapp döpt till "Önskas Looks" ^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Dervina

Riktigt smart ide! ;))
Tror jag också ska börja göra så.. (y) <3

2012-10-14 @ 10:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0