MSP-Tidning!

DATUM: 2012-10-31 / TID: 19:25:43

Japp, ni läste rätt! ;) För er som inte har sett Admin's forum så ska det komma en MSP-tidning till Sverige! :D
I denna tidning så (om jag har förstått det rätt) kommer det att stå gudier om MSP, tips (Lite som en typ Julia/Glittertidning ;))
OCH
...det som nog är coolast är att det kommer finnas en kod i tidningen som man kan registera och få 1000 starconis PLUS en gulig bonnie. :love:
 
 
:thumbup:, :thumbup:, :thumbup:, :thumbup:, :thumbup:, blir det här för mig!! :D Ska helt klart köpa den så snart  jag är i affären. :P 
 
Vad tycker ni om att MSP ska få en tidning? :) Och kommer ni köpa den?

Kommentarer
Postat av: Jonnishhh

Köper den - om den inte är för dyr. INTE ÖVER 20 SPÄNN O.O

2012-10-31 @ 22:59:21
URL: http://mspfly.bloggplatsen.se
Postat av: Annasåsen

Jag vill typ köpa den... men jag vill bara ha koden egentligen... så det känns lite som slöseri då.... men jag vet inte...

2012-11-02 @ 06:33:57
URL: http://crazygirlzbloggen.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Hej kom in på din blogg när jag sökte msp tidningen.
Vet du vart man kan köpa den och om den finns kvar någonstans?

Svar: Hey! MSPTidningen kan köpas på ICA, COOP och Pressbyrån. Själv köpte jag den på Pressbyrån. Fast därimot vet jag ju inte om den är slut i vissa affärer. ;)
eliwns.blogg.se

2012-12-14 @ 11:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0