CRAZY Cards xD

DATUM: 2012-11-02 / TID: 15:48:19

Ja dom har ju döpt spelet rätt! :D
 
Idag har jag spelat spel med några MSP-vänner :D Först spelade jag "Utklädning" med Emmy_12 och Sweet 2013, och då hände detta oförglömliga ögonblick:
 
 
Temat var även "Blå" ;P
 

Sedan spelade vi "Crazy Cards" och då var det två till, Snowy1 och Pottis * som "join in"! ;)
Det var JÄTTEKUL, här är några crazy "meningar" från vårt spel :P
 
 
Hahah, redigerade även denna bilden xD Visst stämmer det, Emmy_12? ;) Fast okej, jag kan erkänna att Emmy's pris var bäst. :(
 
 
Allt var jätte kul, tack för denna random stund tjejer! :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Pottish.

Naaw! Tack själv Eliwn det var ju du som startade spelet. Det var ju så roligt och mitt PokerFace är ju blekaste. Ha en trevlig dag. //Pottis *

2012-11-02 @ 15:52:45
URL: http://World-Of-MarshMallow.Bloggplatsen.Se
Postat av: Emmy_12

haha :'D

2012-11-02 @ 16:03:31
Postat av: Hanna

Hahaa såg roligt ut detdär!

2012-11-02 @ 21:03:33
URL: http://Hannas-liv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0