Wednesday and FRIDAAY (;

DATUM: 2012-05-09 / TID: 19:02:00

Onsdag den 9 maj 2012

Jag och min klass spelade boul med pensionärer. (Det var ett EU projekt) :)
Vi blev då indelade i grupper (antingen 1 eller 2 från klassen + en pension) ;) Det var kul, laget jag var med i kom typ på 6 - 7 plats tror jag?
Det som även var roligt var att när vi fika typ ta "paus" fanns det en lekplats i närheten. :P
En bild jag tog med min mobil på klottet (som bollen man spelar med kallas) Den är inte lätt som en fjäder kan jag säga heheeh :D Men inte så "jätte-tung"

Alla fick sedan ett antecknignsblock som typ tack för vi har varit med. :) "Stylade" jag om mitt block. :P
(Med scrappbooking då) ;)

FRIDAY Fredag den 11 maj 2012

Hahah på "nutiden" fick jag, Theflower_1, clarineten och Love green apple 8 rätt! :D MEN SÅKLART HAR EN I KLASSEN 9 RÄTT! :tierd: xD
Hahah känns lite som förra gången då clarineten fick 10 rätt och jag 9 rätt. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0