Shopaholic, spel

DATUM: 2012-05-05 / TID: 21:39:37

Tänkte tipsa er om 3 jätteroliga spel! Alla dom ingår i "Shopaholic" serien där man shoppar kläder till outfits man sedan sätter ihop! :D
Man shoppar i olika städer i dom olika spelen, men i vissa spel finns affärer från dom andra spelen. ;)
Länk till spelen:
Shopaholic - Paris
ShopaHolic - Hawaii
Shopaholic - New York
Fast om jag hade varit lite "smart" så hade jag spelat det med "New York" för där finns alla butiker som det finns i dom andra 2 spelen. :P Dessutom får man 100 kr mer pengar i början (i spelet)



Kommentarer
Postat av: Annasåsen

Men på Paris finns det ett fusk som dem har valt att inte ha med på Hawaii och New York och det är: Att man köper en sak.. raderar den saken sen tycker man på "shoppa" och sen tillbaks till där man ta på sig sakerna så då, för varje gång du trycker på "shoppa" kommer (om det va t.ex. 20 kr du fick tillbaks) 20 kr för varje gång du tycker på shoppa :) Vet att jag är dålig på att förklara..

2012-05-06 @ 10:47:38
URL: http://mspannas.bloggplatsen.se
Postat av: Eliwn (:

Svar till Annasåsen:



Hehe jag brukar också köra med det "fusket" :P

Synd man inte kan det på dom andra 2 spelen.

2012-05-06 @ 11:04:02
URL: http://eliwns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0