Melodifestivalen 2012, finalen (:

DATUM: 2012-03-11 / TID: 10:19:23

Jupp igår avgjordes det vem som vann Meldofestivalen detta året...! Det blev Loreen! :D
Det var jättespännande... :O



Jag ville att David Lindgren, Danny eller Loreen skulle vinna. :) Jag röstade på David Lindgren!
Hoppas det går bra för Loreen i Eurovison Song Contest, men det tror jag!

Placering för alla bidragen:
Danny kom två förra året också, lite synd tycker jag. Men han var också jätte bra!

Grattis, Loreen! :)










Kommentarer
Postat av: Alle

kan du följa mig på bloglovin??:) jag följer dig!

Om du inte har bloglovin så registrera dig på bloglovin.com så kan vi följa varandra! Länka till bloggen ser du i URL fältet!

2012-03-11 @ 11:20:28
URL: http://nillanalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0