Svar På Tal - Blogghemsidor

DATUM: 2012-06-09 / TID: 12:18:12

Hej Frog, och tack. :)
Av bloggplatsen och blogg.se tycker jag nog blogg.se! För att du kan ändra HELT och hållet hur du vill att din blogg ska se ut. fast därimot är det kanske lite svårt, eftersom du måste ändra allt i kodmallen vilket betyder att allt står på konstiga ord och färgkoder o.s.v. Men annars kan du ju googla "Hur man sätter in en header" t.e.x ;)

Fast på bloggplatsen är det enklare, men du kan fortfarande inte ändra alls lika mycket som på blogg.se
Men bloggplatsen är ju kanske bra för dom som är "ny" med blogg.
Kort sagt - Jag trivs jättebra med blogg.se (finns även en app för Iphone där man kan blogga ifrån!)

Men om du fortfarande inte vet vilken blogghemsida du vill använda kan du ju skapa ett bloggkonto på båda och se vilken du passar bäst med. ;) Och därefter radera det konto du inte vill ha. (Om du vill) :P

Hoppas jag hjälpte dig! :D



Kommentarer
Postat av: Frog

Tack!

Jag tar blogg.se!!

2012-06-10 @ 11:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0