Dag 6 - Meningen bakom ditt bloggnamn.

DATUM: 2012-06-30 / TID: 15:30:00

Jag heter Elin på riktigt men lägger till ett W = eliwn ;)
 
Jo eftersom jag heter det på MSP och bloggar om det. Men även har jag det bland smeknamn, och jag ville att bloggen inte bara skulle handla om MSP utan även om min vardag, tv-serier/filmer, musik, tips och ja till lite random saker. :P
 
Hahah den sista beskrivningen kopierade jag ifrån texten på headern. :D
Men så blev det www.eliwns.blogg.se och jag är jättenöjd med namnet! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt vad snygga bilder du har! Hur gör du dom? :)

Svar: Hej och tack! (: Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop Elements 5.0
eliwns.blogg.se

2012-07-03 @ 17:52:27
URL: http://coolingensanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0