01 - 06 - 2012 (FRIDAAY) ;D

DATUM: 2012-06-01 / TID: 21:57:48

Som sagt hade vår klass, skol os i handboll idag! :) Vi var indelade i olika lag. Av fyra matcher vann laget jag var med i 1 match. Alltid något. ;) Men ett annat lag från vår klass kom vidare!! :D
Men jag vet inte hur långt det gick för dem eftersom dom lagen som var utslagna fick åka hem. (Mitt lag var ett av dom) Hahhaha... Jo vädret var ju lite grått och små regn. Men när vi gick av bussen så SPÖREGNADE DET! :P Så vi sprang bort till skolan, och det började också hagla på köpet.
:rolleyes: Och så cyklade jag hem. :P

Blev man blöt? Svar: JA
Hehe, gammal arkivbild.



Kommentarer
Postat av: Clara

Stackars er!! Men det blåste sand i allas ögon på stranden. Säger inte hur det gick för oss det får du veta på måndag!!

2012-06-02 @ 13:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0