www.eliwns.blogg.se = 1 år!! :'D

DATUM: 2012-07-23 / TID: 14:03:57

Oj, bloggen har passerat sin födelsedag! :O Bloggens födelsedag är den 21 - 07 - 2011 Kl. 18:36:00
(Hahah, exat :P) Hursom helst - GRATTIS BLOGGEN! :D Jag tror även att detta är den första bloggen som har passerat sin födelsedag, och att jag har fortsatt att blogga på den. :)
 
Fast nu när jag kollade är bloggen skapad den 22 maj 2011, men det var ju inte förens den 21 juli 2011 som det första inlägget publicerades och jag började blogga på denna bloggen. ;)
 
 
 
PS. Jag hade tänkt att fira detta med en tävling :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ska vara med i din tävling! :'D

2012-07-23 @ 14:12:20
URL: http://mspjofia.blogg.se
Postat av: Sötisjullan

Nejj gud! Förlåt mig :(
Jag beställde ju en design av dig... och jag har börjat på bloggplatsen nu.... och du gjorde väl inte designers dit? :( :( :( :(
Jag är super ledsen för det :(
Jag ger dig en present från önsken iallafall fall du inte kan sätta in den på bloggplatsen... för du har kämpat!

2012-07-23 @ 17:56:36
URL: http://mspjullaan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0