Nytt i MSP (igen) xD

DATUM: 2012-07-21 / TID: 17:13:28

Alltså hur många såna här inlägg har jag skrivit? :P Denna gången msp har uppdaterats, tycker jag att det inte var en bra uppdatering... :S
 
Denna uppdateringen gav oss ett nytt utseende vi Starconis, fame (Och "Diamonds", förklarar det längre ner) ;)
 

Det finns nu alltså en till form av valuta/Starconis (Pengar i spelet) det kallas Diamonds (Diamanter) Och med dom kan du köpa "Boosts" (Typ hjälpmedel) :)
 
 

Jag tycker bara den med 50% på alla saker var rätt smart :D Det har även kommit några vip smileys (Som enligt mig inte var särklit fina) Fast dom pallar jag inte visa. ^^ 
 
Men jag tycker annars att dimonds är rätt onödiga. Sedan är det ju dåligt att man måste köpa VIP för att få dom. :thumbdown: Dom kunde väl ialla fall gjort såhär: Att alla vi kunde fått typ 30 dimonds, så kunde vi testa funktionerna? Jag hade tyckt det vore bättre, eller vad tycker ni? 
 
Och vad tycker ni om dimonds? :thumbup: VS :thumbdown:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan Titanicfreak

Jag tycker att MSP har blivit väldigt likt gsm (Gosupermodel) De härmar varrandra D:

2012-07-28 @ 02:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0