Ny bakrund i MSP

DATUM: 2012-01-27 / TID: 20:21:00

Jag tycker den är jätte jättesnygg! :D Men däremot laggar det jätte mycket, och vgdrutan är också konstig..

Och som det fanns "Jul-VIP" finns det nu "Alla hjärtans VIP" :P Men inte bara det! Dom har också ändrat utseendet på denna "VIP" rutan och ändrat lite kring sc och priserna:
.
Om man köper VIP för en vecka får man nu 1.000 starconis!
Man får 5.000 sc (innan 7.500 tror jag?) om man köper VIP för en månad.


Sedan så kan man inte heller köpa BARA sc utan VIP. Men man får ju starconis när man köper VIP ;)
Vad tycker ni om förändringen? Jag tycker att självaste DESGINEN/UTSEENDET är jätte jättesnyggt! :D
Men att dom sänkte det med sc med VIP för en månad tyckte jag var sad. :(

Kommentarer
Postat av: starshie

Man kan köpa bara starcoins!!!!!!

Man måste vara VIP först.....

Jag är VIP, och när jag trycker på den rutan då kan jag bara köpa starcoins :D

2012-01-28 @ 07:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0