Monday and Tueday

DATUM: 2012-01-24 / TID: 17:05:00

Måndag

På gympan så fick alla grupper fortsätta med sin danser. (Som vi även gjorde förra gympan) Alltså vi gjorde såna danser då i grupp :P
Jag, TheFlower_1 och dom andra i vår grupps dans tyckte jag blev bra! :) Alla grupper skulle även uppträda för alla.... :O Hehe, nä men jag tyckte det gick bra, där med. ;)
Okej sånt gjorde vi inte, hehehe xD Jo en i gruppen gjorde lite sånt :D
Låten vi dansade till btw, var någon låt jag inte vet hur jag ska förklara.. Haha, men några andra grupper fick dansa till "Only Girl In The World" med Rihanna.
.
På engelskan körade vi även en rolig lek som gick ut på att alla fick en lapp på ryggen med ett namn på en kändis. (Kunde även vara Idrottare, skådespelare, författare) Och då skulle man gå runt och fråga frågor på engelska om personen. För att sedan lista ut vem det var, som stod på lappen på ryggen!
Men man fick inte kolla på ryggen vad man var, för en person.
Och gissa vem jag blev? JUSTIN BIEBER! Hahahahaha :D

Tisdaaaag (idaaaaag) ;)
För det första var det is idag på vissa ställen av vägen... Men det ialla fall musik direkt på morgonen. Och där så spelade vi typ akord till denna låten! :thumbup:
Jessie J – Price Tag
Ja sedan har vi haft NO, Matte, Bild. På bilden så skulle vi redigera våra "reklam-filmer" som alla grupper har gjort. Jag och vår grupp gjorde det, eftersom vi inte har hunnit göra det. ;)


Hehe xD

Kommentarer
Postat av: sweet$ana

Jag har en känsla av att du bor nära mig elr så o.O vilken skola går du på ? ♥

2012-01-24 @ 17:16:16
URL: http://sweetsanamsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0