Dag 1 - 10

DATUM: 2012-01-02 / TID: 13:25:00

HejjHEJ :D

Jo, jag hade tänkt börja med såna här "daguppdrag" Så alltså t.e.x dag 1 ska jag skriva inlägg om det och ja... Ni kommer nog förstå när jag börjar med "Dag 1" ;)
Dag 1 - Berätta om dig själv
Dag 2 - Din senaste...
Dag 3 - Berätta om något du avskyr
Dag 4 - Bilder på dina favoritprogram
Dag 5 - 4 låtar från dina favoritprogram, som du visade från Dag 5
Dag 6 - Meningen bakom ditt bloggnamn.
Dag 7 - Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör.
Dag 8 - Välj 1 sak du inte klarar dig utan
Dag 9 - Visa hur du såg ut i början (av MSP) i 5 bilder
Dag 10 - 7 Random fakta om dig själv

Kommentarer
Postat av: Julia Lindblom ( sötisjullan )

Hej Eliwn! Jag undrar,ska man kommentera så här på dag uppdrag :



1.Jag heter... och så

2...

3...

osv.. Eller ska säga det till dig i msp eller vadå? xDDD



//Sötisjullan

2012-01-02 @ 14:03:16
URL: http://crazyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0