Deltävlingen 3 - Melodifestivalen

DATUM: 2012-02-19 / TID: 14:12:24

Nooo, Love generation gick inte vidare! :( Fast Youngblood gick vidare till andra chansen, och Molly Sanden var ju bra! :) Dom som gick till final var då Molly Sanden och Björn Ranelid och Sara Li....

JAG INTE GILLADE DOM. :tired: Han sjung ju inte ens, bara babblade x/



Till final:
  • Molly Sanden
  • Björn Ranelid och Sara Li

Till andra chansen:
  • Youngblood
  • Andreas Johnson

Utslagna:

  • Carolina Wallin Perez
  • Maria Benhajji
  • Mattias Andreasson
  • Love Generation
Du kan lyssna på dom utslagna bidragen, gå bara in på SVTplay. ;)



Jag tycker mitt i mellan. :P










Kommentarer
Postat av: Rebecca10

Jag gillade inte heller honom, sången skulle vara mycket bättre utan honom! :D Dessutom, han verkar gilla BUS...om du fattar vad jag menar! ;)

2012-02-20 @ 19:59:56
URL: http://rebeccatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0