New Theme! - New Year Enchanted (:

DATUM: 2012-12-27 / TID: 19:55:37

Länge sen jag skrev om dem nya teman på MSP, men jag har inte tyckte det har varit några megamega bra teman riktigt. ;) Men just detta var väldigt bra! :thumbup: Temat skulle nog få 3,5/5 av mig. :D
 
 
Kläderna var också fina men där var dom finaste VIP. Fast jag hittade en favorit som ni kan se på bilden, hehe ;)
                                                                                                                                  ↓
 
Jag försökte nämligen fixa ihop en look med kläder från detta temat men det mesta/snyggaste var ju VIP... Men det blev att jag hittade en klänning (från ett annat tema som jag tyckte blev fin) :)
 
Så detsom jag gillar mest med detta temat måste bli animeringarna! Speciellt bra om man ska göra en film till tävlingen. Men även här var dem flesta VIP :(
 
 
Btw, är det bara jag som har börjat reagera på att animeringarna har blivit dyrare på MSP sen det "nya" kom? :S  Eller vad tycker ni?? :question:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0