25 DECEMBER

DATUM: 2012-12-25 / TID: 22:41:53

Yaay igår var det dagen vi alla nog hade väntat på.... Nämligen JULAFTON! :D <-- LOVE TO THAT :love: 
 
Och jag hade det jättemysigt och roligt igår kväll. :) I julklapp fick jag bland annat: En ny DVD spelare, böcker (1D och Taytay :love: ), Promarkers tushpennor, Top Model Fantasy och Magic Tushpennor, The Sims 3 Årstider och Hidden springs (värld), kläder och filmer! :D Så jag blev jättenöjd! ;) 
 
Har även gjort en "julbild" till er, kanske dock lite "sent" men aja :P
Neo, Joanna, Lily, Lucy, Haily och TayTay hälsar! ;)
 
 
Btw, iförr igår (23 december) så satt jag och hela familjen och kollade på uppesittarkvällen på Bingolotto. Jag blev den som fick vinst, 100kr. Yaaayy! :thumbup:
 
Hur har eran jul varit?? :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Din julafton lät rolig! Och så kul att du vann ;D

2012-12-26 @ 16:54:49
URL: http://hannas-liv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0