Subway Surfers (:

DATUM: 2012-08-05 / TID: 16:38:10

Tänkte tipsa om ett jätteroligt spel (som är mitt favorit just nu :P) Det heter Subway Surfers :D
Det går ut på att man blir jagad av en typ säkerhetsvakt, och man springer på en tågräns, så det kommer ju tåg mot en. :O Det är väldigt likt Temple Run. Men just nu tycker jag det är mycket roligare än Temple Run. ;)
 
Mitt rekord är 133 296 :D Vad är ert rekord? Och vilka gubbar har ni? (Mina ser ni på bilden Tricky och Lucy (Från höger) Fast jag sparar till "Frank" och "Ninja" xD
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy_12

Älskar Subway Surfers! :D
Spelade också Temple Run innan, men inte så mke längre. :P Har Lucy, Ninjan och Tricky. Och såklart han från början. ;)

2012-08-06 @ 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0