Wednesday (:

DATUM: 2011-09-21 / TID: 17:46:03

Hehe kan inte låta bli att lägga till en smiley efter rubriken. (; ÅH DÄR GJORDE JAG DET IGEN! xD
Jaja idag så gick jag tog skolan, eftersom jag kände mig bättre. :) Och då så hände de väl inte så mycket..? Jo ialla fall islutet av dan så lekte vi en lek som hete "Heta stolen" Som gick ut på att om vår lärare sa typ "Hundar är bättre än katter" Så skulle man flyta sig till en annan stol, om man tyckte det. :P
Och det blev att isltutet så "hittade hon på" något och vet ni vad hon sa!? :cool:
- Alla som spelar Moviestar (planet) ? Haha så det blev såklart att jag flytade mig, Starshie och Theflower_1. :D
Det vissades att hennes dotter spelade det. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0