Frugis, Jonna x)

DATUM: 2011-09-02 / TID: 19:50:27

-.- Måste handla nu, jag menar Jonna vill man inte bråka med... -.-
Inlägget på hennes blogg

_____________________________________________________________________________

eliwn's inköpslista! 

Lilla frugan måste handla åt mig nu 8D



Det är en ganska lång lista... och eliwn vill inte handla! 
_____________________________________________________________________________________________
Får väl börja då... Men oj jag glömde bilen Jonna, vi kan väl ta det i morgon?



UPPDATE!

Hoppas du är nöjd, Frugis...! Jag fick skrika ut i chattrumet vad som fanns på listan... -.-

Kommentarer
Postat av: eeester011

Är du glutentolerant ?

( Bara En Fråga )

2011-09-03 @ 15:45:12
URL: http://mspeester.blogg.se/
Postat av: Rebecka'

åh, älskar din blogg! den är så sjukt bra :o hoppas att du får en fortsatt bra Lördag :)

2011-09-03 @ 16:20:48
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0