Friiidayy

DATUM: 2011-09-16 / TID: 16:51:47

Haha rubriken's baksida blev inspererad av repliken Katy Perry säger i musik video "Last Friday Night" :P

Ialla fall så ska jag nu samanfatta lite av min dag. :D
På "Nutid" så fick jag 7 rätt, MEN såklart måste ju Clarineten i min klass ha alla rätt :tired: Och på köpet så rättade jag hennes lott. -.-
Gammal bild jag la ut i ett inlägg då hon OCKSÅ hade alla rätt. xC



_____________________________________________________________________________________________
Sedan på roliga timmen, så spelade b.l.a jag, våran lärare och en kille poker :D Hahaha... Och sedan så ville flera i klassen vara med (killarna) Så vi gjorde upp det till ett "riktigt" pokerspel, med vår lärare som kort utdelare. xD
Sedan som "marker" (pengar) använde vi Otello mynt. :D



Fråga mig inte varför jag kan poker. xD



Kommentarer
Postat av: Molly

Hehe... Vi har oxå en sån tjej i min klass :D



Hon heter cassie005 i Msp :)

2011-09-16 @ 18:21:16
URL: http://themollymo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0