Friday, in school today

DATUM: 2011-09-30 / TID: 19:07:14

Hejj! ;D
Japp, gympa hade vi b.l.a idag. :) Och ja... *hahaha...* Jo vi hade då typ "orgentering" fast vi fick själva välja vad man skulle springa till och välja en fråga till det. Jag och nile3 (på MSP) orgenterade tillsamans...
På kartan såg vi att typ mitt hus fanns med, så vi bestämde oss för att springa hem till mig. xD Och vi gjorde det, sedan var min mamma hemma då... Så vi ringde på..! :P Och då så sa vi "hej", och fick något att dricka och en ltien sak att äta, medans vi gick tillbaka. :D
Btw så gick det bra på matte prover, idag! ;) Lätt tyckte jag (och dom flesta) det var. Får hoppas på det bästa!



Rätt boring bilder, men jag måste typ stänga datorn nu...! Ska vara med några kompisar strax, så jag önskar er en chill kväll med fredagsmys! :D

Kommentarer
Postat av: Elinor

Vad betyder btw?

2011-10-01 @ 11:13:57
URL: http://elinorshundradeblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Molly

Tack för dina.. 4 KOMMENTARER Haha xD

2011-10-02 @ 09:25:40
URL: http://themollymo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0