Starshine Legacy (1)

DATUM: 2011-10-08 / TID: 19:50:29

Hejj ;)

För kanske... 1 timme sedan? Så gick jag inne till mitt rum för att hämta skivan till The Sims 2, men hittade inte den... Istället fick jag syn på detta fodralet:
Jag började just då minnas att syran brukade spela det, och jag kolla på. Och det visar då att jag nu sitter här, och ska fortsätta spela det efter att ha avslutat inlägget! :D
Och jag tycker då att detta spelet ("värkar") JÄTTE BRA! Lite kort om vad del 1 (som jag spelar) handlar om:
.
Lisa är 16 år och är ny flyttad till jorviken... Redan ibörjan så träffar hon tjejer i den nya skolan, som hon följer med till stallet med. Och då träffar hon hästen Starshine, som är svårt sjuk. Men det konstiga är att bara Lisa kan hööra vad Starshine säger, och Mr Sandy som är skum...

Hehe det blev lite mer än "lite kort" :P Jaja nu ska jag fortsätta spela...!





Kommentarer
Postat av: Elin ♥

Har någon annan del, men kommer inte ihåg vilken.. ^^

2011-10-09 @ 10:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0