Spy Kids 4

DATUM: 2011-10-02 / TID: 19:02:48

Tjenis på er! :cool:
Kom nyss hem från bion, (40 minuter xD) filmen var JÄTTE BRA! :D Så det blir nog 4 (och en halv) av 5 ;)
Och ja som sagt var det ju 4D, och meningen med 4D är då att man får ett kort med siffror. Sedan under filmen dyker det upp en siffra ( t.e.x 4 ) Och då ska jag skrapa siffran "4" på kortet, och sedan lukta på det. Kortet ska då lukta som det skulle lukta om man var I FILMEN! :D Så om någon fiser, ska det lukta fis. :P

Men såklart går ju detta inte, ialla fall jag och syran kände igen doft. (Alla luktade likadant, lukten luktade bara wierd...) JO NR. 5 KÄNDE JAG LUKTEN PÅ! :D Det var typ mat. ^^

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag har också sett den - den är asbra!! 5:an var godis.. obs det! XD



Den är skit populärr.. typ alla ser den.. =)



2011-10-03 @ 18:00:10
URL: http://themollymo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0