Mooondaay

DATUM: 2011-10-03 / TID: 16:29:30

Haha med rubriken, menar jag inte "Månedag" xD Utan då Måndag på engelska fast med oooooo (Som jag brukar göra med "fridaaay")
Men ialla fall så var det måndag. :D Skola då, vi fick nästan direkt på morgonen tror jag reda på våra resultet på provet ifredags. ;) Själv gick det jätte bra (enligt mig) Säger nt/inte vad jag fick för resultat

Sedan var det bland annat gympa. Men eftersom jag under den senaste veckan haft en väldigt, iriterrande hosta. Så var jag inte med på gympan. Utan istället hjälpte till med att (t.e.x) att springa 60 meter. :P
.
Ja ganska så ointressant dag, men snart komemr det väl V.M Om ni inte kan den förkortningen... DÅ SÅ...! Haha nä men det inlägget som kommer bli ovan detta, är "V.M"
UPPDATE! Haha fnns ju något ruuligt läraren sa i skolan:
STUDIEDAG PÅ ONSDAG! YAAAY :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0