5 saker ni inte visste om mig! o.O

DATUM: 2011-10-18 / TID: 15:00:00

  • En perido när jag var kanske 7-8 år var jag helt GALEN i serien "Winx Club"

  • När syrran hade en hamster, så ville jag okcså ha en. (men ajg var för liten för det) Så jag gjorde en hamster av papper :D Och den sov jag med, fast den gick såklart i sönder så jag fick hella tiden göra nya "hamstrar" :P Den hete Villor
Och sen när syrran skaffade en till hamster (efter att den andra dog) döpte jag den till                       VILLOR! ;)
  • När jag blev äldre fick jag en egen hamster som döptes Pricken. Men jag fick veta att efter jag haft honom ett tag, jag var allergisk mot hamstrar... O.O Så vi fick ge bort honom, men jag vet att han nog fick ett bra hem. :)

  • Mitt rum (på riktigt) är vit och rött.

  • När jag var mindre, så var jag rädd för BOXER reklamen. (alltså den animerade killen som hete Robert) :P


____________________________________________________



Kommentarer
Postat av: Annasåsen

Jag är rädd för han på boxer reklamen nu!

2011-10-18 @ 16:44:53
URL: http://panfumimmi.blogg.se/
Postat av: Elinor

Om man kollar noga på bilden ser man att bara huvudet är animerat och händerna är en riktig mans händer.

Rätt kul faktist. :D



Kram Elinor! (www.elinorshundradeblogg.bloggplatsen.se)

2011-10-19 @ 16:07:21
URL: http://elinorshundradeblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Julia Lindblom

jag var faktist också rädd för boxer , den gubben då x))

2011-10-19 @ 16:48:39
URL: http://photojullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0