Torsdaaag (;

DATUM: 2011-11-10 / TID: 18:38:29

Hejjsan! ;) Idag är det Torsdag, men snart FREDAG! :love: Chillaste dagen ever <3 Hahha nä nu går vi till dagen idag:
Idag så tror jag nog att alla som går i klass 5 i Svergie, fick fylla i ett formulär för programet "Vi i femman" Vi fick ialla fall det. :) För er som inte har någon anning om vad det är kan jag förklara:
Alla Klass 5;or (i Svergie) ska få svara på 25 frågor (enskilt), som sedan skickas in. Och då dom klasserna som har fått flest "rätt/poäng" samanlagt i klassen får tävla vidare i radio mot andra 5;or! Sedan efter radio kommer TV!
Så det gällar att ALLA i klassen svarar rätt på alla 25 frågor! Hehe sämst förklaring.. :P



Sedan i slutet av dan så såg vi på "Prins av Egypten" (Historia film) tills vi slutade. ^^



Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker du det var lätta frågor?

Jag tycker det var ganska lätt får nog 1-5 (om jag får några) fel.

2011-11-11 @ 14:20:54
URL: http://hannas-liv.blogspot.com
Postat av: EIin.

Kul att ni ska få göra det!

Hoppas att jag också får göra det när jag går i 5:an.

2011-11-11 @ 15:36:18
URL: http://eiin-.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0