Tisdaag

DATUM: 2011-11-22 / TID: 17:07:39

Oj ofta jag inte skrev "tisdag" på engelska som rubrik? Aja "aa":en är ialal fall med! ;)

Hejjj! :D Idag så har det då varit skola, och islutet av dan så skulle vi åka till ett badhus för att visa att vi kan simma! 8 längder skulle man simma, 2 av dom skulle vara på rygg och dom 6 andra valfritt simsätt. ;)
Hehe nej, jag simmade inte med kläder på xD

Efter när vi badat/simmat klart och skulle ge oss av, gick vi och sjölde av oss o.s.v Jag och Starshie var bland dom sista, så när vi satt i bastun så kommer det en person och typ säger att dom från vår klass sa att bussen skulle komma om 4 MINUTER! :D
PANIIK, fick man ju nästan :P Men när vi väl var klar och gick ut, var inte bussen där. -.- Så vi kunde ju chillat lite ;)

Kommentarer
Postat av: EIin.

Hoppas det var kul!

Åh nu blev jag simsugen!!

2011-11-22 @ 18:33:06
URL: http://eiin-.bloggplatsen.se
Postat av: Annasåsen

2 saker:

1.Klädsim är typ de skojsigaste som finns! (när man badar)

2. Vi får nt sitta i bastun :) (vi i 2-3 simmar varje måndag) .

2011-11-23 @ 06:51:52
URL: http://panfumimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0