Fridaaaay ;'D

DATUM: 2011-11-11 / TID: 17:02:14

Yaaaay ÄNGTLIGEN "FRAJDÄJ" :D Och såhär var min "frajdäj" idag;
.
Gympan var inställd idag (hehe själv skulle jag inte vara med ^^) eftersom vi fick sepå teater! :) Den var på engelska och handlade om pirater, den var faktiskt väldigt braa. :thumbup:
Hahah det var kul när man skulle låta som får, och då så satt det 2 i vår klass som hade "Päls" väst på sig så dom bah:
- Är du ett får? Fast på engelska då ;)

___________________________________________________________________________________________

Sedan hade en av våra lärare tatt med sin dotter, och hon satte sig vid vårat bord. Hon var väldigt fuun! :D Och hon hade MSP, så jag fick henens användarenamn och är nu vän med henne :P
.
Planer för ikväll - Ska vara med några kompisar och se på film. :) OCH SÅKLART NJUTA AV MIN FRAJDÄJ! XD






Kommentarer
Postat av: EIin.

Vad mycket roligt det händer för dig i skolan!

2011-11-11 @ 18:15:15
URL: http://eiin-.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0