17.02

DATUM: 2011-11-28 / TID: 17:01:55

Hejj, glömde att önska er en "glad första advent"? :P Hehe nåja ifall jag skulle glömma det nästa gången... GLAD ANDRA ADVENT :D

Och vet ni? Hoss mig där jag bor så blåste det skiiit mycket igår...!! :O Typ när jag nu idag på vägen till skolan cyklade, såg jag ett träd som hade vält med vinden FRAMFÖR ett hus. Som tur inte på...
Jag föredrar snö nu :tiered:
"Utan ingen snöflinga, är det ingen vinter" (Hittade det på Google)
BTW, känner mig rätt dålig... Alltså då förskyldning. :(
PS. Sorry för ett lite "blandat" inlägg

Kommentarer
Postat av: Annasåsen

2 saker..

1. Är sjuk idag :(

2.Vi har haft försnö :) .. som smälte bort ;(

2011-11-28 @ 18:42:16
URL: http://panfumimmi.blogg.se/
Postat av: EIin.

Det blåste lite hemma hos mig också (i stan då)

Fast inte alls lika mycket som det gjorde i Skåne.;)

Bor i Jönköping.

2011-11-28 @ 18:55:20
URL: http://eiin-.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0