17:28

DATUM: 2011-11-09 / TID: 17:28:00

Hehe oj, vilken dålig uppdatering jag har haft.. o.o Aja, men ni förstår väl oxå att jag inte kan blogga HELA tiden. ;) Men jag får väl då berätta om vad som har "hänt" dom senaste dagarna;
.
Tisdag (igår)

Musik med en ny musiklärare, haha ni vet INTE HUR MÅNGA MUSIKLÄRARE VI HAR HAFT...! :D Säkert typ 5 stycken. :P Men det som förvånade mig lite var att han kunde spela "What are worlds" på piano. Så jag och tjejerna sjöng texten ^^
Efter skolan var jag med Moa, kul hade vi. :) Och sedan på kvällen bakade Stora syrran Cup cakes;
Och det smakar VÄLDIGT SÖTT! Det belv därför för mycket för mig. ;)
Onsdag (idag)

Humm, blandat var det idag. So, Matte, Svenska, NO... Jo på NO fick man i uppgift att tända en liiiten glödlampan, med hjälp av ett batteri, elsladdar. Jag tyckte det var kul! ;)
Och sedan gungade jag med Starshie och Clarineten. :D Man kan säga att det finns fler sätt att gunga! xD





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi gjorde också det där med att tända en lampa på Fysik & Kemi (FyKe). I Finland har vi inte NO, förstår du :3

2011-11-09 @ 18:05:18
URL: http://pernillaas.bloggplatsen.se
Postat av: EIin.

På våran NO fick vi också tända en liten glödlampa!

2011-11-09 @ 18:54:21
URL: http://eiin-.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Men vad lika!!!

Samma på NO:n och vet du!! Heter (en av dina) musiklärare Sven-Gunnar eller något?



BOR DU I ÖSTERGÖTLAND??



Det skulle vara jätte coolt om vi gick på samma skola men inte visste om det :O

Kolla min profilbild på min blogg så kanske du känner igen mig annars tror jag inte att vi går i samma skola, men nummer 1 bor du i Östergötland? för om du inte gör det så vet vi att det inte var så.

För nu undrar ju du vad jag menar med att vi kanske (tror inte) går i samma skola.. min körlärare på skolan kan spela ''What are worlds'' på piano ;)

2011-11-11 @ 14:19:46
URL: http://hannas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0