Jag, på riktigt

DATUM: 2011-07-22 / TID: 14:47:00

Namn: Elin
Smeknamn: eliwn 
Efternamn:
***** ;)
Födelsedag: 25 februari 2000
Ålder: 11
Bor: I Skåne, brevid min granne. :P

Intressen: Målning, scrapbooking, keybord, simning, kompisar, dator/bloggning, familjen, pingis, badminton... (m.m )
Husdjur: Har inga, men har haft en hamster som hete Pricken.


Favorit....?

Färg?
Röd, blå (helst ljus), lila (ljus) , grön, vit.
Djur? Hamster, häst, hund och kanin.
Mat? Tacos, Pasta och pommes.
Årstid: "Sommartider!" (Och vinter) :D


Gillar inte: Människor med dålig atittyd och som mobbar! :mad:
Gillar: Mina Instressen ( se intressen lite längre upp i inlägget ) och folk som är snälla. ^^

Motto:
"Låt inte någon köra över dig"
"Born this way"

_________________________________________________________________________________________

Så, nu fick ni veta lite mer om mig. :)








Kommentarer
Postat av: Lizzie_123

bor också i skåne :)



trodde jag va själv :p

2011-07-23 @ 19:14:40
URL: http://lizziesvardag.devote.se
Postat av: nneeaa97

Hej! Vart laddar du ner oenslar till photoshop? Har jättebehov av penslar men hittar aldrig nån bra sida.. Skulle du vilja säga vart du laddar ner dom? Tacksam för svar!!:)

2011-07-27 @ 14:52:24
URL: http://mspnneeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0