Svar På tal - VIP, Jury, Judge, Celeb

DATUM: 2011-12-16 / TID: 17:23:18

Svar: Taack ^^
Alltså alla saker som är VIP markerade kan VIP:ar köpa. ;) Om du är VIP tjänar du även 25% mer fame.



Jury/Judge's kan rösta i temans film/looks/rum/artbooks tävlingar

Du blir Jury när du köpt/varit VIP i samanlagt 90 dagar! Och Judge när du varit VIP samanlagt 190 dagar. (Judge's röster i tävlingaran räknas som 2 röster)



Om du har 100 VIP vänner blir du ju Celeb, och dom tjänar 10% mer fame från autos, filmer o.s.v ;)
Alla kan btw, bli Celeb o.s.v om du är VIP eller ej.

HOPPAS DU FICK SVAR PÅ DIN FRÅGA, OCH ALLA ANDRA SOM UNDRADE DETTA! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hm..

Tack, men jag blir nog inte Celeb på länge.. :D

1. Jag kan inte ha 100 vänner (tror jag, jag är ej VIP och är i level 3!)

2. Den enda VIP-vännen jag har heter eliwn :P

Föresten, du vet väl vem jag är på msp? Om inte så är jag Hohanonona ;)

Hohanonona på rövarspråket är Hanna, och det heter jag ju!

2011-12-16 @ 20:02:59
URL: http://Hannas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0