25 December

DATUM: 2011-12-25 / TID: 21:24:48

Hallo! Ja, igår var då det stora ögonblicket för oss alla tror jag? ;) JULAFTON! <'3
Jag tyckte denna julen var jätterolig, och bäst. (Haha fast det säger man ju efter varje år, som går! :P) Vad jag fick i julklapp var b.l.a:
Kläder, One Piece, spel till Playstation 2, Wii, Nintendo DS, GLEE SÄSONG 2 PÅ DVD och en TV också. :D
Bilder från weheartit.com Hur har eran jul varit då? :)

OCH NU ÄR DET BARA NYÅR KVAR AV DETTA ÅRET, SEN VÄNTAR 2012! :O
PS. När jag kollade Statistiken från den 23;dje december... DÅ HADE BLOGGEN FÅTT BESÖKSREKORD, IGEN! :D :D TACK,TACK 58 BESÖKARE är jag väldigt glad/nöjd över! ;)

Kommentarer
Postat av: Molly

Haha fick också Wii :'D Och spel till wii, 2 500 kronor, Presentkort på H&M och KappAhl, Sims 3 Husdjur och annat ! :D

2011-12-26 @ 00:13:39
Postat av: Annasåsen

Fick topmodelsaker kläder och sylvanian!

2011-12-26 @ 09:17:44
URL: http://panfumimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0