Monday, Tueday, Wednesday

DATUM: 2011-08-31 / TID: 19:03:00

Måndag den 29 augusti

Tja på gympan så hade vi utomhus orgentering... ( -.- ) Men eftersom jag hade varit sjuk så fick jag och clarineten vara "motagare" Och ja.. Det blev till ett äventyr! xD
Vi sprang då till dit vi skulle vara, men efter några minuters väntan började vi gå runt och "leta" lite efter var dom andra tagigt vägen... Vid ett tillfälle kom vår gymnastik lärare, och sa att vi hade gått till fel ställe...! Så vi fick springa ( säkert "1000 meter" ) Bort till platsen vi skulle vara... Och då så hittade dom i klassen oss och när vi hade motagigt alla som hittat oss, fick vi typ stå i den kalla vinden och vänta tills det hade gått 20 minuter. (För då skulle vi gå tillbaka)

På vägen tillbaka så såg vi VÄRLDENS LÄNGSTA SKOGS SNIGEL! :bigeyes: FY FY FY FYYYY SÄGER JAG BARA!!!



Clarineten:                                                                                  Jag:

Du, Elin kom och kolla!! :D                                                     Vad är det...?  ÅH FY FY BLÄÄÄÄÄ STICK!!!

__________________________________________________________________________________

Tisdag den 30 augusti

Öh typ inget specielt hände väl.. Typ bara att vi hade musik med en ny musik lärare..? :P
Jo justdet! Efter skolan lite senare åkte jag och familjen ut på ett shoppingcentrum. Som hade ingvigning av en ny utbyggnads del för några dagar sen. :)
______________________________________________________________________________________________
Onsdag 31 augusti,  idag

Öhh typ inget specigelt hända idag? :P Jo kanske bara att jag och en tjej fick påbörja "Robinsson-projektet" eftersom vi har varit sjuka? Nää...



Kommentarer
Postat av: Molly

Hatar Skogs sniglar, Usch Usch Usch! :/

2011-08-31 @ 19:17:07
URL: http://themollymo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0