18.35

DATUM: 2011-08-17 / TID: 18:35:28

Hej hej, idag har jag varit med Nile3. :) Sedan så när jag kom hem så efter en stund så rensade jag lite ogräs. xP
Men efter en stund när man var ute så började det mullra. Efter bara några sekunder började det även regna och åska, typ på 3 sekunder!! :O Så det klart man fick gå in, och stänga alla öppna fönstren... Fast när jag skulle stänga fönstrerna där uppe så, halkar jag på golvet. (Eftersom det hade regnat lite in, genom dom öppna fönstren)
En samfattning av det hella;
Regn + öppet fönster + "springande"= Halkning + ont i armebågen och lite i rumpan. :P

Detta bör man nog ha om man är ute, och det är det vädret. ;)





Och ja det kommer senare intressantare inlägg. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0